tisdag 18 februari 2014

Dag 1



Det har varit en bra dag idag faktiskt! Men första dagen man gör något känns det ju alltid som man har medvind och man är motiverad, jag gissar att dag 15 till exempel inte kommer att kännas lika skojig. Idag har jag gjort det mesta som stod på min lista som jag skrev igår kväll. Jag har märkt att om jag skriver listan kvällen innan är det troligare att jag gör det som ska göras då jag har haft en del tid att tänka på det.
Jag använder appen Clear som jag rekommenderar för den är visuellt väldigt enkel och tydlig.

Jag har klarat av min körlektion som var lite väl tidig för min smak :D och sedan gick jag en sväng på stan för att titta på nya gardiner till sovrummet. Jag känner att jag ville ljusa upp lite (!) och få in lite mer vår. Men det kommer nog ändå att vara ombonat med mycket textil annars får jag steril-panik av inredningen. 
Som träning idag har jag tagit en rask promenad. Jag tog även benen istället för bussen.
Nu ska jag bara ta det lugnt och virka, OS går i bakgrunden, men jag är inte så intresserad alls. Visst är det kul när Sverige vinner något men jag håller inte andan precis, och så ligger det ett grått moln över hela OS på grund av allt negativt runt omkring som pågår i Ryssland. Men det jag har roat mig med ändå foton på konståkare som har lite udda uttryck i plytet. Så här kommer lite lyteskomik:









 Här ser det ut som att centrifugalkraften ska slita ur hennes örhängen!
 Hoppas ni också haft en bra dag! Vi hörs imorgon. Natti natti
 

1 kommentar:

  1. Bra Hanna! Kul att följa din 30-dagars utmaning! Som du gör att skaffa struktur exempelvis med appen är nog en bra början för att känna att man har koll på läget:)

    Heja hanna!

    SvaraRadera