söndag 23 februari 2014

En vecka!

Nu har det alltså gått en vecka på mitt experiment och jag har upptäckt hur svårt det är att ändra på rutiner som man har kanske ofrivilligt gått in i under år och dagar.
Men jag försöker verkligen och jag måste säga att idag är nog första dagen som jag inte känner skuldkänslor för att jag borde göra mer. Jag har svårt att balansera pluggandet, den uppkommande praktiken, mitt sociala liv, städa, träna och att äta rätt och regelbundet. Wow...Mycket är det att hålla reda på som många andra kanske redan har lyckats balansera men för en person men aspergers är det verkligen en utmaning, som sagt.
Så tack för alla er som har tålamod med mig medan jag försöker få ordning på allt.
 Nu ska jag i alla fall klämma in lite lätt träning innan jag fortsätter att plugga.

Töntigt men bra!
 

1 kommentar:

  1. Duktigt med första veckan avklarad! Förstår att det är svårt när man ska försöka jobba med förändringar på olika områden. Men bra att du kämpar på<3

    SvaraRadera